Du som har ett supportavtal vänder dig direkt till Sonny Waxmo, Fordonsteknisk support.
> Kontakta Sonny
Vad är ett supportavtal?
För dig som är professionell bilmekaniker kan vi erbjuda ett fördjupat supportavtal via extern fordonsteknisk konsult, Sonny Waxmo. Sonny har gedigen erfarenhet som både bilmekaniker och inom support och vägleder vant användaren genom avancerade arbetsmoment som t.ex. kodning, diagnostik eller tolkning av elscheman, hjälp med att utläsa parametrar och felkoder ur styrenheter samt att korrekt tolka dessa. Ett snabbt och praktiskt stöd i ditt arbete, vilket minimerar irriterande och kostsamma avbrott. Med en personlig supporttekniker tillgänglig när du arbetar, och detta antingen via telefon eller e-post, så står du aldrig utan professionellt stöd, gedigen kunskap och råd.
Mer information finns på sidan "Supportavtal".
Vi ger support till kunder som köpt adapter av Vagsmart AB. Sedan januari 2020 hanteras alla support- och kundtjänstärenden enbart via e-post info@vcds.se. Vi erbjuder support för HEX-NET, HEX-V2, äldre HEX-adapters. Observera att vi fr.o.m. 2022-11-30 inte erbjuder support för AI-USB+CAN. Observera att vi inte kan assistera med detaljerad fordonsteknisk support, vi är ingen verkstad.
Kundtjänst kan:
Var kan jag hitta mer support för VCDS och adaptrar?
På vår "Support"-sida hittar du länkar till webbsidor, forum och till användbara YouTube-klipp.
Läs mer på "Support"-sidan